بهانه ای برای زندگی

بهانه ای برای زندگی

خاطرات کهنه ی من.....

 

   

خاطرات کهنه ی من...

خاطرات من شاید رنگ بگیره...  


دیر یا زود...

خاطراتی که


یه کم رنگ ورورفتست...


اما بوی خوب کهنگی رو می ده...


مداد رنگی هام رو بر می دارم تا بکشم روی خاطرات کهنم....

تا بتونم زندشون کنم و یه رنگ ولعا بی بدم بهشون...


خاطراتی که پر از بوی خاطرست...

مداد رنگی هام کوچیک بزرگه...خوب چه فرقی داره...

هنوز می شه باهاشون نقاشی کشید...


رنگ زد...

رنگ زندگی...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: m ׀ تاریخ: شنبه 16 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , batoam70.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM